4/24/04

Aminin! (Admit it!)

From jasonperry of pinoyexchange:

"oh yeah death ang dapat dahil sa mga hayop na tulad mo, buhay ka pa sinusunog na ang kaluluwa mo (kung may kaluluwa ka man) sa impiyerno. kakaawa ka...nagpipilit ka pa ring baguhin ang pag-iisip ng mga tao dito kahit alam mong walang naniniwala sa 'yo. ikaw ang pinakamababaw na tao sa thread na 'to at iminin mo nang ikaw ang walang kakayahang umamin ng pagkakamali dahil diyos ang tingin mo sa sarili mo. ako, kaya kong isugal ang buhay ko alang-alang sa karangalan ko bilang tao; ikaw, dahil hayop ka, wala kang kayang ipamukha kundi ang pagka-hayop mo. karma na ang papatay sa 'yo at ipagtutulos kita ng kandila pag nangyari yon. syangapala, magsumbong ka sa moderator sa mga sinabi ko ha; reklamo ka kay avonlea at makisabi na rin sa kanya na nahawa na ata sya sa 'yo dahil puro kabulastugan mo ang pinapanigan nya. wala akong paki kung i-ban nya ko dito dahil nasa tama ako hindi katulad mong wala na ngang hiya eh hindi pa marunong rumespeto ng iba."

Rough translation:

Oh yeah, it should be death for animals like you, still alive and already you're damning your soul (if you have one) to hell. Poor you...you try and force people to change their thinking even when nobody believes you. You're the lowest person on this thread, admit that you can't admit to wrongdoing because you think you're God. Me, I can gamble my life according to my rights as a person; you, because you're an animal, you don't have any face to show except your animality. Karma will kill you and I'll light a candle when that happens.

Oh, go ahead and report this post to the moderator, okay; go complain to avonlea and say she's probably been infected by you because she keeps siding with your shit. I don't care if she bans me from this place because I'm in the right, unlike you, who have no shame and incidentally don't know how to respect others.

I should note that I probably made him sound more intelligent than he really was.

My reply:

What can I say?

I'd like to thank my agent, my casting couch, my mama, my papa, my grandmama, my grandpapa, Limahong (who is an ancestor according to grandmama), and lahat na nakakalimutan ko (everyone I forgot), sorry na lang, I'm so happiness. Tenk yew!

 

No comments: